De oude ziel


De oude ziel of de hypergevoelige zoekt naar ontwaken. Het moet verbinding maken met de bron, met het universum om zijn plaats en legitimiteit te kunnen vinden.
Ik zou nog verder willen gaan, ze zoekt naar harmonie en onvoorwaardelijke liefde.
Ze is op zoek naar het absolute dat vreselijk afwezig is op aarde.
Ze begrijpt niet waar dit gebrek vandaan komt.
Ze probeert constant deze energie van liefde te belichamen, bewust of onbewust, maar vindt het moeilijk om het te vinden. Schrijf me vanavond voor een gratis duidelijke tarotlegging, eindelijk om je te begeleiden in je huidige sentimentele situatie voor eeuwige liefde ☮️✨

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final