HUIL OM DE LIEFDE


Waarom huil je mijn liefste?
Ik ben hier om je stevig vast te houden,
Ik wil niet dat je pijn voelt
Wilpijn, is niet liefhebben.
Toen ik op een dag aan je zwoer
Wat was die van jou, mijn hart?
Sinds die dag ben ik gebleven
Vereenigd door de passie
Wil je niet zien huilen
Leef de hitte van Passie,
Zeg me dat ik van je moet houden
Ik ren om je vast te houden
En ik geef je mijn Hart.
Een hart dat gewond is geraakt
Ik mis je te zien,
Een hart dat verloren is
Zonder liefde kun je sterven.
Huil niet om mij, schat
Ik zal niet om jou huilen,
Laten we de pijn wegnemen
Van ons leven, en van liefde.
Houd me in je armen lieverd ,
Ik wil de warmte voelen
Als je lippen kussen
ALLEEN LIEFDE KAN ONS HART PIJN DOEN
✍️Vergilius Teixeira.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final