Dagkaartjes


 Bekers Vier staat voor ontevredenheid, en ik moedig altijd mensen aan het onderscheid te leren maken tussen ontevreden zijn omdat je niet waardeert wat je hebt, of het niet kunnen aanvaarden wat is. Dus een soort onvolwassenheid. En het soort ontevredenheid dat je voelt als iets of iemand niet (meer) juist voor je is, waarbij de ontevredenheid je laat voelen wat je zou mogen veranderen. Voor vandaag voel ik een soort ontevredenheid omdat je hard hebt gewerkt om ergens te komen, iets te bereiken of te manifesteren, maar je hebt het gevoel dat het maar niet komt. Laat dit gevoel je niet verleiden om te stagneren en bij de pakken neer te zitten, Stenen Zeven laat je weten dat er vasthoudendheid en doorzettingsvermogen nodig is, en dat de vruchten van je harde werken heus komen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final