Penguins

Rijdt een meneer een tankstation binnen. Komt de pompbediende naar de auto lopen om de tank te vullen, ziet hij daar opeens twee penguins achterin zitten.
-Pompbediende: Meneer? Weet U dat U twee penguins achterin uw auto heeft zitten?
Meneer kijkt achterin en zegt: Goh... je hebt gelijk!! Wat moet ik daar nu mee?
-Pompbediende: mjah... misschien is het een goed idee om met ze naar de dierentuin te gaan.
Meneer: Ja... dat is zeker een goed idee, dat zal ik zeker ook doen.

Een aantal weken later komt weer dezelfde man het tankstation binnen rijden en de pompbediende loopt weer op de wagen af. Ziet hij daar verdorie weer die twee penguins zitten. Maar nu met een zonnebril op.
Meneer: "Het dierentuin was zo een goed idee van jouw.... we gaan nu naar het strand!"

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final