Wanneer je leert het leven

 Wanneer je leert het leven

te bekijken door de lens van
‘Ik ben hier om te groeien en
te evolueren’, zul je je fouten,
problemen of omwegen niet
langer zien als rampen die je
moet vermijden, maar als
waardevolle kansen om te
transformeren en je kracht
te ontdekken.

Je zult een leven zonder
moeilijkheden, drama’s
of ongelukken niet langer
zien als het ultieme ideaal.

In plaats daarvan zul je elk
obstakel dat je tegenkomt
omarmen in het vertrouwen
dat het een doel dient op je pad,
zodat je, wanneer je het einde van
je leven bereikt, echt vanuit je hart
kunt zeggen: Ik heb geleefd!

~ Tahlia Hunter ~

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final