Hazelaar

Hazelaar - Wijsheid
In mijn tuin staat een prachtige hazelaar. Daar is ons tuintje eigenlijk te klein voor en de Hazelaar groeit dan ook uitbundig over het dak van het schuurtje en de schutting heen.
Wat ben ik verliefd op deze struik en ook dit jaar trakteerde hij ons op een overvloed aan hazelnoten. Mijn dochter verzamelt ze met veel geduld uit alle kiertjes van onze tuin. Om ze vervolgens open te slaan met een steen en te genieten van de nootjes. En dat doet ze al zolang ze een steen kan vasthouden. Pure rijkdom! 🥰
Als de Hazelaar op je pad komt, dan herinnert die je eraan dat jij alle wijsheid reeds in pacht hebt. Je hoeft het niet in de buitenwereld te zoeken. Kijk naar binnen, laat los wat je denkt te weten en zie hoe de wijsheid zich aan je ontvouwt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final