Dagkaart uit Gaia orakel


Ik ben één met mijn hogere zelf. Ik ben in contact en in lijn met mijn diepste gevoelens. Ik ben gezegend. Ik ben op spiritueel vlak verbonden met de gene van wie ik houd. Ik word bemind.
Je zult binnenkort een sterke spirituele en emotionele band krijgen met iemand, met een familielid, een dier of een huisdier. In die tijd zul je ook weer in verbinding komen met je diepste gevoelens en je ware aard, die de laatste tijd meer of minder onderdrukt zijn, of genegeerd. Dit is een diepe emotionele tijd, waarin tranen van verdriet zullen veranderen in tranen van vreugde. Je waardering voor het leven, voor liefde en voor vriendschap zal versterkt worden, en je zult danken voor de vele zegeningen in je leven. Echt overal om je heen is er liefde. Omarm, koester en waardeer deze liefde. Jij en degenen van wie je houdt komen samen in deze gemeenschappelijke verbondenheid, en de liefde die je voor elkaar voelt wordt sterker en dieper. Dit is een bijzondere, magische tijd. Zorg dat je van elk moment geniet. Liefde is het enige wat er echt toe doet.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final