The Tudors (TV Series 2007–2010)


The Tudors is ongeveer zo dicht bij perfectie als een show in zijn genre kan krijgen. Ik begrijp dat mensen misschien beweren dat er veel historische onnauwkeurigheden zijn, maar deze worden irrelevant als je de kwaliteit van de sets, scripts en niet te vergeten het ongelooflijke acteerwerk beseft.

Ik denk ook dat de kostuumafdeling enorm veel lof verdient voor het ontwerpen van koninklijke kleding die geschikt zou zijn geweest voor elke Tudor-koning of -koningin. Zodra je de vrouwen in hun prachtige jurken en de mannen in hun traditionele Tudor-jurken naar buiten ziet lopen, word je meegesleurd in de wereld van het hof van Henry V111, een wereld die ik dankzij deze prachtig gemaakte show nooit meer zou willen verlaten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final