Hoe

Hoe voelt de herfst voor jou aan?
Onder een warme herfstdeken van vallend blad komt een paddenstoel naar boven. Om zo op zijn manier tot bloei te komen. Wat een prachtig herfsttafereel!
Eigenlijk geeft dit bijzondere natuurbeeld mijn herfstgevoel op dit moment weer. Al wandelend in de bossen ervaar ik de herfst als een warme comfortabele deken. Waaronder ik vanuit mijn kern, net zoals de paddenstoel, tot bloei/ontwikkeling mag komen.
Wat laat de herfst jou op dit moment (in)zien?
Leven in het natuurritme brengt me steeds weer terug naar mijn kern ofwel mijn innerlijke natuur. De gevoelige vrouw die ik diep van binnen ben. Zo laat elk seizoen me (in)zien wat nu belangrijk voor me is. Zodat ik de stappen kan zetten die nodig zijn om mezelf te blijven ontwikkelen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final