3 Kaartlegging


 Het wordt tijd om je wat meer onder de mensen te begeven, om buiten te komen.

Je hebt je een tijdje teruggetrokken om op jezelf te zijn, om na te denken, om tot rust te komen. Het heeft je deugd gedaan maar je kluizenaarsperiode is nu voorbij.

De zon-kaart kwam er vandaag uit al is er van de zon vandaag in de verste verte jammer genoeg geen sprake.
Alhoewel, de zon is er altijd ook al zien we ze niet. En nu krijg ik ineens het nummer "Laat de zon in je hart" door. Ze schijnt voor iedereen, geniet van het leven.

En dat vergeten we nogal vaak, want we zijn dan druk, druk, druk. We moeten van hier naar daar hollen, rennen, springen, zolang het maar vooruit gaat.
Druk die rem maar in, keer je kar en ga de dingen doen waar je zo van kan genieten.

Sta ook open om die dingen te mogen ontvangen. Gun jezelf die leuke dingen, want ook jij hebt recht om te genieten. Ik weet dat dat niet altijd even makkelijk is want je bent gewend om de ander op de eerste plaats te zetten en pas aan jezelf te denken als de andere voldaan zijn.
Het mag anders. En nee, het is niet egoĆÆstisch om af en toe eerst aan jezelf te denken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final