Dagkaart uit Het Orakel van de Lichtwerkers


U hebt een sterke en machtige geest. Hij kan u troost, vrede en kracht geven tijdens uw spirituele reis. Hij kan ook een destructieve kracht zijn, die uw kracht ondermijnt waardoor u gaat twijfelen aan uw hart en vast blijft zitten in angst. De geest die is ontwikkeld zonder liefdevolle spirituele oefening kan een angstwekkend wapen zijn in plaats van een bevrijdend zwaard. Hoe besluit u uw geestkracht te gebruiken?

Over deze kaart:
Uw geest kan ruimer en helderder worden als u hem regelmatig leegmaakt. De stralende geest kan een machtige strijder zijn tegen angst en wanhoop en u stimuleren met optimistische gedachten. Als de geest echter niet de kans krijgt zich leeg te maken, dan wordt hij overweldigd met onverwerkte informatie. Veel daarvan is op angst gebaseerde programmering die in stand wordt gehouden door de media die proberen anderen te controleren en te manipuleren door angst. Deze initiatie die de geest bevrijdt en opent geeft gevorderde zielen de kracht om zichzelf te bevrijden van manipulatie en controle.

Het kenmerk van een disfunctionele maatschappij is dat er wordt verwacht dat de geest de inclinaties van het hart domineert in plaats van dient. De geest kan worden getraind om een heel goede manager, schepper en verdediger te worden van wat echte waarde heeft voor het hart. Maar de kracht om te voelen wat betekenis heeft voor ons, wat ons voldoende beweegt om boven onze angsten uit te stijgen en groei te riskeren komt uit het hart, niet uit de geest. Als de geest de taak krijgt om te voelen en het hart wordt gezegd niet te voelen, dan worden verlamming, verwarring en ongemak ervaren.

Als u begint aan deze initiatie zult u de behoefte hebben om wat afstand te nemen van wat u is geleerd en leert u vragen te stellen bij wat u eerst zag als waar. Als u zich losmaakt van bekende mentale patronen gaat u uw gedachten observeren in plaats van erin meegesleept te worden. Al snel gaat u zichzelf ervaren als het vreedzame, constante licht van liefde dat u in feite bent. Zal de geest meegaan? Ja. U hoeft hier echter niet bang voor te zijn. Stap voor stap zal uw ziel uw geest terugleiden naar vrede. De manier waarop u omgaat met uw eigen geest zal veranderen en u zult sterker worden.

Als u scherpe actie van de geest verzacht, zult u zien dat u uw mentale gaven verstandig kunt gebruiken in plaats van dat zij u pijn kunnen doen. Mensen die sterke mentale energieƫn hebben kunnen veel meer op het gebied van communicatie, uitvindingen creativiteit, maar zij hebben vaak ook last van destructieve zelfspraak en mentale obsessies. Ze kunnen zelfs verslaafd raken aan denken, waardoor ze uitgeput raken en een verslaving voor suiker ontwikkelen, wat kan leiden tot depressie en ziekte. In plaats daarvan is her veel beter om regelmatig een pauze te nemen van de geest, aanwezig te zijn in het moment en een gevoel te krijgen van energie, speelsheid en rust.

Uw geest is een krachtig schepsel! Tem hem met volharding, compassie, vriendelijkheid en kracht. Geef uzelf, zo regelmatig mogelijk, rust en een kans om uit te schakelen en uw geest leeg te maken. U hoeft niet te oordelen of wanhopen. Dit is een gevorderde initiatie en een die u alleen wordt aangereikt als u er klaar voor bent. Zie het als een teken van uw spirituele vooruitgang. De wereld zal van u profiteren als u leert constructiever om te gaan met uw mentale energieƫn. Dit orakel is echt een voorbode van meer vrede en geluk in uw nabije toekomst.

Aanroeping:
Ik roep de onvoorwaardelijk liefdevolle wezens aan me te helpen om mijn geest leeg te maken en te verfrissen, vernieuwd in eeuwige liefde. Moge ik mijn vrijheid uiten door het nemen van verstandige beslissingen die vreugde en liefde in mij en de wereld creƫren. Ik vraag om goddelijke genade, compassie, bescherming en instructie om me te helpen mijn geest tot liefdevol bewustzijn te brengen. Moge het licht van het goddelijke ongehinderd door mijn geest schijnen en vrede brengen aan de wereld. Mogen de onvoorwaardelijk liefdevolle helpers van de mensheid helpen om het licht, genezing en plezier te brengen naar de geesten van alle mensen. Door mijn eigen vrij wil, amen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final