Weet wat je waard bent

 DAMES... WEET WAT JE WAARD BENT 


In een kort gesprek vraagt een man aan een vrouw: Wat voor man zoek je?
Ze was even stil voordat ze in zijn ogen keek en vroeg: Wil je dat echt weten?
Hij antwoordde JA

Ze begon te zeggen: "Ik ben een vrouw in deze tijd en ben in een positie om een man te vragen wat ik niet voor mezelf kan doen. Ik betaal mijn rekeningen, ik zorg voor mijn huis zonder de hulp van een man, ik ben in de positie om te vragen: Wat kun jij bijdragen aan mijn leven?

De man keek haar aan en dacht dat ze het over het geld had.
Zij, wetende wat hij dacht, zei: "Ik heb het niet over geld, ik heb iets anders nodig. ”

Ik heb een man nodig die streeft naar perfectie in alle opzichten van het leven. “Ik zoek iemand die ernaar streeft om te verbeteren, iemand om mee te praten en die me motiveert om beter en beter te worden. ”

IK HEB NIEMAND NODIG MENTAAL EENVOUDIG EN IMMATUUR. Ik wil iemand om te bewonderen en die mij voor mezelf bewondert.

Ik heb iemand nodig die gevoelig genoeg is om me te begrijpen voor wat ik doormaak in het leven als vrouw, maar sterk genoeg om me aan te moedigen en me niet te laten vallen.

Iemand die me zo stevig omhelst dat het mijn angsten doet verdwijnen. Een man die mijn stiltes deelt, die mijn verhaal begrijpt; Help me helen en opnieuw geloven.

Ik zoek iemand die ik kan vertrouwen, die mij respecteert als zijn partner en beter. “Ik zoek een gevoelige man met goede gevoelens, want hij zal mijn gevoelens kennen door in mijn ogen te kijken. ” Ik zoek tederheid.

Toen ze klaar was keek ze in zijn ogen en hij keek heel verward en met vragen.

Hij zei tegen haar: “Je vraagt te veel. "

Ze antwoordde: “Ik ben veel waard. "

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final