Bloemen Boodschap


 Laat het kind in jezelf volwassen worden.....leef via jouw instinct dat te maken heeft met een wereld gebaseerd op jouw vijf lichamelijke zintuigen

Ga bezig met kunstzinnige expressie of aan optreden gerelateerde activiteiten....zo leer je de details onder de knie te krijgen die horen bij deze inspanningen.
Focus op de kracht van je intenties.....plant de zaden van je dromen.
Zaai om te oogsten.....laat de energie in de fysieke wereld opbloeien
Maak helder hoe je jezelf meer ruimte kunt geven om de natuurlijke groei van deze visioenen en verlangens te ontvangen.

Geef vandaag aandacht aan jouw eigen principes en integriteit.
Vraag jezelf af...leef ik wat ik geloof?
Doe ik wat ik zeg, en zeg ik wat ik doe?
Integer handelen betekent....woorden consequent omzetten in daden....en aangesloten blijven met datgene wat jij voor de hoogste waarheid houdt...in elke gegeven situatie.
Wanneer harmonie wordt bereikt...wordt het collectieve geheel opgetild naar een nieuw niveau van activering....en creatieve uitwisseling wordt dan een deel van jouw dynamische evolutieproces.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final