Bedankt

 Ik bedank iedereen die mij belogen heeft, ze hebben mij de kracht van de waarheid laten zien.


Ik bedank iedereen die niet in mij geloofd heeft, ze hebben mij geïnspireerd bergen te verzetten.

Ik bedank iedereen die mij verlaten heeft, ze hebben mij de ruimte voor iets nieuws gegeven .

Ik bedank iedereen die mij verraden heeft, ze hebben mij alert gemaakt.

Ik bedank iedereen die mij pijn heeft gedaan, ze hebben mij geleerd met pijn om te gaan.

Ik bedank iedereen die mijn rust verstoord heeft, ze hebben mij kracht gegeven om ervoor te vechten.

En ik bedank mezelf dat ik van mijn lessen geleerd heb en dichtbij mezelf heb kunnen blijven.

En ik kan nu trots naar mezelf in de spiegel kijken dat ik de zware lessen toch maar doorstaan heb.

Maar vooral bedank ik iedereen die van me houd zoals ik ben.

BEDANKT

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final