Vlinder Boodschap


 Door je avontuurlijk op te stellen ga je steeds verder buiten de gebaande paden.

Weet dat jij de boodschapper bent...er zijn diverse goede ideeën bedoeld voor anderen...deze deel je uit.
Jij hebt je eigen route....je eigen ruimte nodig.
Neem, onderzoek en bereis letterlijk en figuurlijk alle ruimte.
Neem actief deel aan het scheppen van de nieuwe toekomst....daardoor ben je in staat om je grenzen te verleggen.
Durf het onbekende in jezelf tegemoet te treden...zodat je bewustzijn zich kan verruimen.

Geef vandaag aandacht aan jouw eigen principes en integriteit.
Vraag jezelf af...leef ik wat ik geloof?
Doe ik wat ik zeg, en zeg ik wat ik doe?
Integer handelen betekent....woorden consequent omzetten in daden....en aangesloten blijven met datgene wat jij voor de hoogste waarheid houdt...in elke gegeven situatie.
Wanneer harmonie wordt bereikt...wordt het collectieve geheel opgetild naar een nieuw niveau van activering....en creatieve uitwisseling wordt dan een deel van jouw dynamische evolutieproces.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final