Ik dacht vroeger

Ik dacht vroeger dat iedereen gelukkig maken me de vervulling en vreugde zou geven waar ik op gehoopt had.
Maar eerlijk gezegd, dat deed het nooit.
Ik liet mensen over me heen lopen en ik deed alles om de vrede te bewaren en iedereen tevreden te stellen...
Behalve ikzelf.
Hoeveel ik ook deed om anderen te plezieren, ik voelde me altijd leeg aan het eind van de dag.
Nou ik ben klaar met al die onzin.
Ik sluit dat hoofdstuk af en verbrand het boek in plaats daarvan.
Ik ben het zat om degene te zijn waar mensen overal overheen lopen en respectloos zijn.
Ik ga niet voor iedereen zorgen behalve voor mezelf.
Ik kies ervoor om een lijn in het zand te trekken, mijn leven te veranderen en iedereen te weerhouden om over me heen te lopen.
Het is allang te laat, maar ik kom voor mezelf op, leg mijn ruggengraat waar het altijd heeft gehoord en ik ben van mijn deurmat-gedachte af.
Dus aan al die mensen die denken dat ze misbruik van me blijven maken en mijn gevoelens negeren, dit is jullie wake up call.
Dat houdt nu op.
Ik neem mijn kracht terug, ik ben eigenaar van mijn leven en ik ga hard werken om de persoon te worden die ik lang geleden had moeten zijn.
Geen smoesjes meer, medelijden met mezelf hebben of okƩ zijn om minder behandeld te worden dan ik verdien.
Ik laat me door iedereen behandelen als een deurmat, dus ik stap op en neem een standpunt in voor mezelf..
Ik draai het script om zodat ik me weer goed over mezelf kan voelen.
Ik verdien het om van mezelf te kunnen houden en gelukkig te zijn.. dus dat ga ik doen.
Ik zoek de dingen in mijn leven die me gelukkig maken en ik ga nooit meer genoegen nemen met slechte behandeling, respectloosheid of kleineren.
Dus al die mensen die denken dat ze mij kennen?
Ze hebben geen idee.
Ik verander de muziek van mijn leven en ben klaar met dansen op hun verzoek.
Dit is mijn leven en mijn tijd, en ik ga alles doen om me gelukkig te maken.
Het zal me wat tijd kosten om het goed te krijgen, en onderweg zal ik wat fouten maken, maar ik ga nooit meer terug naar zoals ik was.
Vanaf vandaag evolueer ik, groei en word ik sterker.
In plaats van eigendom te zijn van mijn leven, ga ik degene zijn die de leiding neemt.
Dus wereld, laat maar zien wat je kunt.
Je mag een of twee keer het beste van me krijgen, maar er is Ć©Ć©n ding dat ik zeker weet:
Ik zal er altijd bovenop komen, lachend en sterk.
Ik ben door het vuur gelopen om een strijder te worden..
En ik ga nooit meer terug naar dat andere leven.
Ik heb genoeg van ongelukkigheid en zelfhaat..
Dus ik verander om het soort persoon te worden dat ik wil zijn..
En ik kies ervoor om sterk, dapper en vrij te zijn .. en daar blijf ik graag voor kiezen..
Elke dag weer.
BRON Ravenwolf



Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final