3 Kaartlegging


 Er ligt vernieuwing in de kaarten en wanneer ik deze boodschap aan het schrijven ben is de zon ook heel hard haar best aan het doen om door de wolken te breken, net zoals op de kaart.

Het geeft me daarmee ook de bevestiging dat je de verandering langzaamaan kan voelen maar nog niet helemaal zichtbaar is.
Er is nog een blokkade die overwonnen mag worden. De dame op de Envy kaart staat ook nog in het grijze gedeelte, dus ook nog niet in de zon.
"Maar welke blokkade dan?" Hoor ik je jezelf afvragen. Dat kan voor iedereen anders zijn maar wat vooral doorkomt is een gevoel van angst. Dus ga bij jezelf te rade en kijk waar jouw angst nog zit die de vernieuwing blokkeert.
Weet dat je hiervoor wat geduld moet hebben en dat het kan zijn dat je nog niet meteen antwoord gaat krijgen op je vraag.
Maar dat is niet erg, alles gebeurt immers op divine timing. Met andere woorden als de tijd rijp is. Je kan niks overhaasten. Overhaasten kan leiden tot vertraging.
Go with the flow.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final