Dagkaartje


Ik evolueer als ziel wanneer ik me bewust ben van de reis van mijn ziel. Het leven evolueert en groeit door onze intenties, gedachten en acties en helpt de reis van onze ziel vorm te geven. Weet dat je altijd je best doet met de middelen die je hebt en accepteer dat je op het pad bent van leren en groeien. Het is essentieel om niet te oordelen of schuld of schaamte te voelen over iets, maar te leren en te groeien van elke ervaring.

Als zielen zijn we niet beperkt tot één ruimte, een lineaire tijdlijn of een fysiek lichaam. Net zoals we elke nacht in een droomstaat terechtkomen, zijn we ook in deze droom van een leven dat eigenlijk nooit begonnen is en nooit zal eindigen. Er is een constante evolutie door onze ervaringen, acties en intenties. Door op een niet-lineaire manier met heling te werken en in het web van het leven te stappen, de spiralen en de cirkels, beginnen we het proces van het begrijpen van de eeuwigheid waarvan we deel uitmaken.

Ervaar je herhalende ervaringen, emoties en toestanden die niet verklaard worden door je directe ervaringen? Dan kan dit vragen om dieper in je helingspad te duiken en de driedimensionale spirituele heling te transcenderen en tijdlijnen over te steken.

Journaling, hypnose en begeleide meditaties kunnen je helpen om dieper in het helingswerk te gaan.

Praktijk van het journalen:
1. Wanneer je je geest hebt gekalmeerd, ga dan zitten met je dagboek en begin je pad, terugkerende gebeurtenissen, angsten, verbinding met anderen en andere belangrijke levensgebeurtenissen die je hebben beïnvloed, op te schrijven of te tekenen.
2. Kijk of er een patroon is en vraag je ziel:
- Wat moet ik helen?
- Waar moet ik van genezen vanuit mijn zielen- en fysieke afstamming?
3. Laat de woorden stromen en zie welke antwoorden je krijgt.

Symbolen op de kaart:
- Slangen: spirituele wijsheid en transformatie.
- Zwart en wit: yin en yang (balans).
- Vlinders: transformatie.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final