Zoek veel afleiding schreef iemand


Zoek veel afleiding schreef iemand.... Maar schrijft ze, als je onder dít juk leeft, is niets meer leuk.
Op de lange duur veranderd het en ben je het even vergeten. Zal altijd een zware last blijven, met dat eeuwige zwarte randje.
Er niet alleen in staan, verdriet kunnen delen met iedereen hier en niks hoeven uitleggen hoe je je voelt, helpt me wel.
Een beetje troost...
Helaas overkomt dit velen, alleen nooit gedacht dat het mij zou overkomen. Zó denkt iedere ouder/grootouder.
Ben geen paria, geen deurmat, geen gek mens, geen schuldige... alles wat de verstoter je wil doen laten voelen.
Er schuilt zoveel liefde en begrip in ons, ook ijzersterk, want dit levenslang dragen, is als een nachtmerrie waar je niet uit kunt ontwaken.
We moeten een doel hebben, iets om voor op te staan, een hobby, vrienden, huisdieren, makt niet uit wat, iets!
We doen het allemaal toch maar mooi.
We hebben ook nog een leven naast dit gemis.
Het komt nooit meer goed, maar stukje bij beetje kom je wel halverwege en verder, om je liefde en geluk op een andere manier verdelen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final