Ik kan me zo voorstellen

Ik kan me zo voorstellen dat je als ziel vanaf boven naar de aarde kijkt en het echt kan missen.
De sensaties die je met een lichaam kan ervaren op aarde.
Het bewust genieten van voedsel in je mond, heerlijke geuren, maar ook alle pracht van de natuur wat we kunnen zien met onze ogen. Het voelen van dingen, het ervaren en voelen van intimiteit en liefde met je lijf. Warmte voelen en aanraking via een knuffel of massage bijvoorbeeld.
Genieten van prachtige muziek met onze oren.
Dat kunnen wij allemaal met ons lichaam.
Alleen we staan er niet meer bij stil. We genieten er niet meer van. We rennen en vliegen, zitten in ons hoofd, maken ons druk, eten kant en klaar eten etc.
Het is zo fijn om even stil te staan bij alle sensaties die we met ons lichaam op de aarde mogen ervaren.
Het is geen vanzelfsprekendheid.
We leven in een intense tijd maar ook nu kan je je focus (af en toe) verzetten en jezelf toestaan om te genieten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final