Je woorden



 „Je woorden zijn als een kompas dat je begeleidt in de richting die je wilt gaan. Wanneer je zegt: „Ik ben hier niet toe in staat” of „Ik zou me dit nooit kunnen veroorloven”, beperk je je pad en maak je jezelf blind voor de vele mogelijkheden en mogelijkheden die beschikbaar zijn. In werkelijkheid weet je niet wat het leven voor jou in petto heeft, tot welk zelf je in staat bent te groeien en wat je in de toekomst te wachten staat. Want wat vandaag misschien niet mogelijk is voor jou, kan morgen mogelijk zijn, omdat de versie van jou die morgen bestaat niet dezelfde is als de versie van wie je vandaag bent. En moge je dus leren om expansief te blijven en open te staan voor alles wat je kunt ervaren en voor wie je kunt worden.”

Woorden van Tahlia Hunter

Kunstwerk van Katarína Vavrová Artist

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final