4 Kaartlegging


Rust nemen en ontspannen komt vandaag weer terug in de boodschap.
Met de Go to distance erbij heb ik wel het gevoel dat de rust bijna over is. Maar niet negatief bedoeld dat er daarna weer hectisch aan toe zou gaan integendeel.

Je hebt genoeg rust genomen en kan er weer met nieuwe energie en frisse moed tegenaan.
Ik krijg nu door dat je opnieuw kan verdergaan met wat je bezig was voor die drukke periode begon. Denk maar eens waar je mee bezig was eind november/begin december.

Je mag dit in het nu terug oppikken en mee verder doen.
Het gaat je op een bepaalde manier terug vrijheid geven. Een vrij gevoel en ook een optimistisch gevoel, dat je nu opnieuw de wereld aankan.
Het gaat je vleugels geven zoals de mooie witte eenhoorn op de laatste kaart.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final