3 Kaartlegging


 Het eerste wat ik doorkrijg is laat je angst los.

We laten ons nog te dikwijls leiden door angst.
Want wat als.... ik betrap mezelf hier ook nog op.
Maar wat zou je doen als angst niet bestaat?

Door angst durven we ons hart meestal niet open te stellen. Aartsengel Raphael komt ons in deze boodschap vertellen dat we dat wel mogen doen. Houdt angst je hart nog op slot? Dan mag die angst nu losgelaten worden.

Jij mag zelf de leider van je gevoelens worden. Het wordt tijd om dit over te nemen van je ego.
Je ego speelt op safe. Je ego vertelt ons om toch maar lekker veilig in onze comfortzone te blijven.
Je mag je ego ook bekijken als een overbezorgde moeder.
En dan krijg ik nu door "Be a rebel and do it anyway" 


Dus boodschap van de dag is
"Be a rebel and do it anyway"

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final