Hoe zou je kunnen leren rusten?


 „Hoe zou je kunnen leren rusten? Door de tijdlijn te verwijderen die je jezelf hebt gegeven of die je hebt gekregen — door te dicteren wat je moet bereiken, wanneer en waar je moet zijn. En stel jezelf de vraag: 'Waarom moet ik dit alleen op deze tijd en op deze specifieke manier bereiken? Zijn er voor mij niet oneindig veel mogelijkheden om succes te boeken, op allerlei manieren en in verschillende fases op mijn pad? ' En om in je hart te weten dat zolang je verlangens hebt, je altijd het gevoel zult hebben dat je nog niet bent waar je moet zijn, en dat je dus kunt leren om het geloof los te laten dat het leven zich op een bepaalde manier moet ontvouwen om gelukkig te zijn en uiteindelijk te rusten, jezelf eraan te herinneren dat geluk niet iets is dat je moet verdienen of zoeken, omdat je gelukkig en waardig bent geboren, en rustperioden een essentieel onderdeel zijn van succes. En als je elke stap van het proces leuk vindt, kun je nooit echt falen.”


Woorden van Tahlia Hunter

Kunstwerk van Katarína Vavrová Artist

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final