Emily in Paris Seizoen 4 Review


 In de nieuwe afleveringen reist Emily Cooper af naar Rome. In eerste instantie voor haar werk, maar al snel ook voor de liefde. De hopeloze romanticus beleeft een intens avontuur met ene Marcello, na een verhitte periode met Gabriel en Camille – die nog altijd niet eerlijk is geweest over haar zwangerschap.

In de trailer, die Netflix eind augustus deelde, zien we Emily de Eiffeltoren inruilen voor het Colosseum. Rome lijkt haar zo goed te bevallen dat ze zelfs twijfelt om Parijs achter zich te laten. Wanneer Marcello haar vraagt: “Welke stad heb je liever, Parijs of Rome?” blijft Emily mysterieus en laat ze ons nog in spanning.

De populariteit van de serie is wereldwijd zo groot dat Google Maps zelfs de locatie van 'Emily Cooper's Apartment' in Parijs heeft opgenomen.

Emily in Paris is een heerlijke en visueel verbluffende serie die een perfecte mix biedt van escapisme, romantiek en mode. De serie volgt Emily, een Amerikaanse marketingmanager die haar leven en werk in Parijs navigeert, en legt de charme en aantrekkingskracht van de stad vast in elke aflevering. De serie zit vol met levendige personages, geestige dialogen en veel humor, waardoor het een zeer plezierige kijkervaring is. Lily Collins schittert in de hoofdrol en brengt zowel warmte als charisma naar Emily terwijl ze culturele botsingen en romantische verwikkelingen navigeert. Hoewel de serie zwaar leunt op clichés en geïdealiseerde portretten van Parijs, is het allemaal onderdeel van de lol, waardoor het een luchtige, feel good serie is die gemakkelijk te bingewatchen is. Over het algemeen is Emily in Paris een charmante en vermakelijke serie die perfect is voor iedereen die op zoek is naar een stijlvolle ontsnapping naar de stad van de liefde. Plus wat me ook op viel dat de kapsels die Emily in dit seizoen kreeg veel op de mooie en geliefde Nederlandse Audrey Hepburn leek.
Einde van dit Seizoen blijft Emily in Rome, veranderd dat straks dan de titel van Emily in Paris naar Emily in Rome ?
Vraag het me af, was wel een leuk seizoen om te zien weer. Ik heb gewacht met kijken tot alle afleveringen online stonden , want wat Netflix vaak doet is een break in een seizoen en daar hou ik persoonlijk niet van, ik wil gewoon alles achter elkaar door kijken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final